Serviss un garantija

SIA “PROKS” (Reģ.nr. 40003053457) apstiprina to preču kvalitatīvu izpildi un kvalitāti, kuras ir iegādātas Tehnoland veikalos un ekspluatētas pie pareiziem ekspluatācijas nosacījumiem. Uz visām precēm, kuras piedāvā interneta veikals www.tehnoland.lv, garantija darbojas saskaņā ar preces ražotāja noteiktajiem garantijas nosacījumiem.

Preces garantijas termiņš ir norādīts tās aprakstā un/vai garantijas talonā kopā ar noteikumiem, kas ir individuāli katrai precei.

Precei ir noteikts garantijas termiņš – 24 mēneši no pirkuma brīža. Elektropreces komplekta komponentēm, kas ir ar ierobežotu darbības kapacitāti un laika gaitā nolietojas (tādām kā mobilo tālruņu akumulatori, austiņas, datoru akumulatori, lādētāji, toneri, kārtridži uc) garantijas terminš ir 12 mēneši no preces pirkuma brīža.

Vienlaicīgi atgādinām, ka Pircējs līguma noteikumiem neatbilstošas preces gadījumā divu gadu laikā no preces saņemšanas dienas ir tiesīgs izmantot Patērētāju tiesību aizsardzības likuma 27.un 28.pantā noteiktās tiesības, ar prasījuma pieteikumu vēršoties SIA „PROKS”.Šādā gadījumā prasījuma pieteikums par preces neatbilstību tiks izskatīts saskaņā ar Patērētāju tiesību aizsardzības likumu (PTAL).

Prasījuma pieteikums par preces neatbilstību iesniedzams veikalā vai pēc juridiskās adreses – SIA “PROKS” Jur.adrese: Gunāra Astras iela 8B, Rīga, LV-1082, uzrādot pirkuma čeka, preču pavadzīmi vai līzinga līgumu oriģinālu un pirkuma apliecinājumu.”

Atgādinām, ka PTAL normas neattiecas uz gadījumiem, kad preci iegādājas juridiskas personas.

Lai saņemtu ražotāja garantijas pakalpojumus, Pircējam nepieciešams uzrādīt pirkumu apliecinošu dokumentu (EKA čeku, preču pavadzīmi vai līzinga līgumu), kā arī nogādāt preci Pārdevējam, vai tieši garantijas dokumentos norādītajā servisa organizācijā. Ja prece ir lielgabarīta, preces nogādāšanu servisa centrā veic Pārdevējs vai, vienojoties par to ar Pārdevēju – Pircējs par Pārdevēja līdzekļiem.

Ja esat konstatējuši trūkumus attiecīgajai precei un vēlaties izmantot garantiju, Jūs ar iesniegumu varat vērsties veikalā vai pēc juridiskās adreses – SIA “PROKS” Jur.adrese: Gunāra Astras iela 8B, Rīga, LV-1082, uzrādot pirkuma čeka, preču pavadzīmi vai līzinga līgumu oriģinālu un pirkuma apliecinājumu/garantījas talonu.

Pirms nodot servisa apkalpošanai datortehniku vai mobilo telefonu, parūpēties par tajā esošo datu saglabāšanu, jo garantijas servisa centri negarantē datu saglabāšanu.

Pirms sākat izmantot iegūto preci, uzstājīgi lūdzam, rūpīgi iepazīties ar preces izmantošanas instrukciju un izmantot preci pēc nozīmes, kā noteikts preces instrukcijā.

Iepazinos ar preces atteikuma tiesībām. Atteikuma tiesības.

RAŽOTĀJA garantija neattiecas:

  • Uz aksesuāriem, kas ietilpst iegādātās preces komplektā/vai garantija ir ierobežota ( elektriskā sprieguma elementi, antenas, tālvadības pultis, kabeļi un vadi)
  • Uz komplektējošo detaļu nomaiņu (putekļu sūcēju maisi un birstes, lampiņas, drošinātāji, stikla, porcelāna, auduma un papīra elementi, plastmasas detaļas, kuras tiek pārvietotas ar rokām), kuru nolietojumu un nodilumu nav iespējas novērst.
  • Garantijas nosacījumi nav paredzēti audio/video galviņu un mehānismu tīrīšanai. Šādi pakalpojumi tiek veikti pēc klienta vēlmes un par atsevišķu samaksu.

RAŽOTĀJA garantija nav derīga sekojošos gadījumos:

  • Mehānisku bojājumu gadījumā, Klienta vainas dēļ
  • Bojājumu gadījumā, ja to rašanās iemesls nav atkarīgs no izgatavotāja vai pārdevēja
  • Bojājumi, kas radušies dabas stihijas, zibens vai ugunsgrēka gadījumā
  • Bojājumi, kas radušies nesankcionētas gadījumā
  • Bojājumi, kas radušies zemas kvalitātes ūdens (ar paaugstinātu kalcija, hlora, rūsas vai smilts saturu) izmantošanas gadījumā
  • Bojājumi, kas radušies ķīmisku sastāvu izmantošanas gadījumā
  • Bojājumi, kas radušies elektriskā sprieguma svārstību vai bojājumu gadījumā, komunikāciju un kabeļu parametru neatbilstības dēļ, kā arī citu sadzīves faktoru gadījumos
  • Gadījumos, kad Klients nav ievērojis lietošanas noteikumus, kas norādīti ekspluatācijas instrukcijā, uzglabāšanas noteikumus un transportēšanas nosacījumus, kā arī gadījumos, kad izstrādājums nav pareizi uzstādīts un pievienots
  • Gadījumos, kad izstrādājums netiek izmantots pēc nozīmes vai tiek izmantots profesionālā nolūkā
  • Gadījumos, kad Klients ir labojis, bojājis, kopējis vai nozaudējis servisa karti/ garantijas talonu.
  • Jebkādu bojājumu gadījumā, ja tiek konstatēts fakts, ka ir bojāta garantijas plombe, sērijas numurs, ir notikusi iekļūšana izstrādājumā, ir notikušas komunikāciju izmaiņas vai to bojāšana
  • Pirātisku programmu izmantošanas gadījumā

Gadījumos, kad garantija nav spēkā pēc Servisa centra slēdzienu par konstatētajiem bojājumiem, bet Klients atsakās no maksas remonta, tad Klientam ir jāsedz diagnostikas izmaksas. Ja Jūs piekrītat maksas remontam, tad diagnostikas izmaksas Jums nav jāsedz. Remontdarbu apmaksu jāveic pirms maksas remonta sākšanas.

Papildus garantijai un Servisa centra slēdzienā norādītajam, Pircējam ir tiesības izmantot 3.punktā norādītās likumā noteiktās tiesības

Prece, kas nodota remontam, tiek glabāta 3 mēnešus. Pēc šī termiņa SIA Proks nenes nekādu atbildību par šo preci un ir tiesīgs ar to rīkoties pēc saviem ieskatiem.

Izvēlies tuvāko servisa centru!

Piegāde

Garantēta ātra piegāde visā Latvijā.

Garantijas

Atgriezīsim naudu, ja nebūsi apmierināts, vai neizpildīsim to, ko solījām.

Drošība

Droši norēķini un garantēta datu drošiba veicot norēķinus.

Norēķinu iespējas

Dažadi norēķināšanās veidi, no kuriem vari izvēlēties sev ērtāko.